About Me

My photo
Veronika regularly contributes to a variety of prestigious art magazines including Flash Art, Art+Antiques, Atelier Journal and others. Her research on the Venice Biennale was extremely well received by scholars internationally and subsequently published. She holds a Master’s degree in Art History and has started working on her PhD. Veronika Wolf was recently appointed juror of the Renaissance Art Prize 2009, which focuses on young artists based in Italy and the United Kingdom.

Thursday 23 December 2010

ASPEKT - rozhovor







2 comments:

לא ידוע said...

CHECK IT OUT!!!

http://willyouaccept.blogspot.com/

Nazgul William said...

SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
Nazgul William .....